Mirage 2*
Mirage 2*
Mirage 2*
Mirage 2*
Lido di Jesolo

Mirage 2*

LIDO DI JESOLO LETO 2024

MIRAGE 2* usluga 22.06 29.06 06.07 13.07 20.07 27.07 03.08 10.08 17.08 24.08 31.08
29.06 06.07 13.07 20.07 27.07 03.08 10.08 17.08 24.08 31.08 07.09
odrasla osoba HB 400 400 400 445 445 445 445 545 545 445 320
deca od 2 do 6 200 200 200 225 225 225 225 275 275 225 160
deca od 7 do 11 280 280 280 310 310 310 310 385 385 310 225
3. odrasla osoba 360 360 360 400 400 400 400 490 490 400 290
cene su po osobi i smeni na bazi 7 noćenja sa polupansionom

DOPLATE

doplata za dečiji krevetac 6€

doplata za klima uređaj 11€ po sobi i noći

CENA ARANŽMANA OBUHVATA
smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge, za odabrani broj noćenja
usluge predstavnika agencije ili inopartnera na destinaciji
troškove organizacije

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA
turistička taksa 1.50 eur po osobi za noć

međunarodno putno zdravstveno osiguranje

individulane troškove

PROGRAM PUTOVANJA ZA PUTNIKE KOJI KORISTE SOPSTVENI PREVOZ:
1. dan - Dolazak u mesto boravka i smeštaj u odabrane objekte (posle 14 časova).

2. dan - 7. dan Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge.

8.dan - Napuštanje smeštajne jedinice do 9 časova. Kraj usluga

Aranžman se plaća u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

Rezervacijom se smatra izvršena uplata u celosti ili akontacija u iznosu od 40% cene aranžmana (izuzev kod korišćenja popusta na rane uplate, gde je neophodna uplata u celosti prilikom rezervacije), a ostatak najkasnije 15 dana pred putovanje.

Rok za potvrdu rezervacije je 48 sati od dana zaključenja ugovora.

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije,a ostatak je podložan promeni
Moguće je plaćanje aranžmana online, bez dolaska u agenciju.

Uplate se mogu izvršiti: na tekući račun, čekovima građana i gotovinski.

U slučaju poremećaja na monetarnom tržištu, kao i većih promena troškova organizacije (goriva, hotela, putarina i slično), cena aražmana podleže promeni.

 

NAPOMENE ZA SOPSTVENI PREVOZ

 

Putnici se sami javljaju na recepciju i smeštaju u hotel, uz vaučer agencije (osim u slučaju nemogućnosti da pronadju ugovoreni hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika telefonom).
Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja.

U hotelske sobe se ulazi prvog dana boravka posle 14h. Hotelske sobe se napuštaju poslednjeg dana boravka do 09h. Hoteli su registrovani, pregledani i standardizovani od strane Nacionalne turističke asocijacije Italije. Svaki hotel ima restoran, svaka soba ima tuš/wc. U pojedinim hotelima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od samog hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela.

Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela. Neki od dopunskih sadržaja hotela su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti sadržaja, jer zavise od hotela (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)

Usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta organizator putovanja ne može imati uticaja.

Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema turskih operatera.

Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje overenu kod notara.

Organizator zadržava pravo da putem PROMOCIJA i SPECIJALNIH PONUDA proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u redovnom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Mole se putnici da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.

Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program istaknut u agenciji. Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.

Putnici sa novim biometrijskim pasošima treba sami da se informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (novčana sredstva, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju...) u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku tranzit ili ulaz na teritoriju odredišne zemlje.

Program je rađen na bazi individualnih polazaka u navedenim terminima.

 

ORGANIZATOR zadržava pravo korekcije cena usled promena na monetarnom tržištu ili promena cena smeštaja ili prevoza. ORGANIZATOR zadržava pravo izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Uz ovaj aranžman važe opšti uslovi putovanja organizatora, usaglašeni sa TAS standardom. Organizator putovanja je turistička agencija TRAVEL4YOU, Njegoševa 37, Zemun, matični broj 21107131. Licenca broj: OTP A-22/2022. Prema Zakonu o turizmu organizator ima propisanu POLISU OSIGURANJA br. 30000036907 (osigurana suma u visini od 30.000€) osiguravajućeg društva „MILENIJUM OSIGURANJE A.D.“

 

Cenovnik broj 1 od 23.02.2024.

 

 

Hotel Mirage se nalazi između Trga Marina i Trga Nember. oko 100m od plaže. Ležaljke i suncobrani su uračunati u cenu na hotelskom delu plaže. Hotel poseduje recepciju, parking sa ograničenim brojem mesta (nije moguća rezervacija), restoran, besplatan Wi-Fi u celom hotelu. Sve sobe sadrže kupatilo i TV. Odredjeni broj soba ima klimu (soba sa klimom se unapred rezerviše i dodatno plaća pri rezervaciji). Jednokrevetne sobe nemaju klimu. Standardna soba: za max. 4 osobe; dva standardna ležaja ili francuski ležaj i sofa ili dva pomoćna ležaja ili kreveti na sprat
Usluga u hotelu Mirage je po izboru, polupansion ili noćenje sa doručkom – doručak “švedski sto” (samoposluživanje), večera fiksni meni uz izbor salata sa švedskog stola.
Adresa: Via Gorizia 82, 30016 Jesolo